Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marchefkawbutonierce | użytkownik

imię i nazwiskoMartyna T. adresNML, Torun zarejestrowany13.04.2008 @19:24:08 ostatnio na stronie20.03.2011 @01:10:08

Fotografia (całkowicie amatorska, ale staram się dokształcać w tym kierunku!), muzyka, chemia, Islandia, język niemiecki, astronomia - tak w skrócie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty6 komentarze466 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D3000 + zwykły kit + 50mm/1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~natalianatka05    10.03.2011 @14:33:11
fajne te twoje fotki
poobserwuje
~bARTnaba    18.08.2010 @16:17:05
dziękuje
~malaupierdliwa    15.08.2010 @10:17:10
haha xD Siema :D
~whity    28.07.2010 @18:38:18
bardzo proszę i dziękuję jeszcze raz
ostatnio edytowane: 2010-07-28 18:41:28
~whity    28.07.2010 @12:59:59
dziękuje za komentarz
zdjęcie było wykonane obiektywem o stałej ogniskowej 24mm, jednak dodatkowo zastosowałem pierścień do makro
ostatnio edytowane: 2010-07-28 13:00:25
~grejfrutoowa    01.04.2010 @12:38:15
o rany. Ty tu? :P
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~grejfrutoowa    27.03.2010 @14:00:38
no proszę, kto się pojawił :P
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~bellbottomblues    26.03.2010 @23:21:40
no cooooooooo taaaaaaaaaaaaaaaaaaam
~Straw    16.10.2009 @18:03:38
dziękuję;]
_______
Why so serious?
~grejfrutoowa    07.10.2009 @15:24:05
a warto sie zamartwiać na zapas, kiedy jest dobrze?
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~grejfrutoowa    06.10.2009 @17:10:36
śliczne profilowe.

hmm. no właśnie miałysmy. ale chwilowo było u mnie dobrze i nie potrzebowała, a teraz czuję, że jednak muszę.
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~Heledore69    05.10.2009 @22:49:32
dzięki ;]
postanowiłam poeksperymentować.. hmm.
ostatniego twojego zdjęcia nie miałam w obserwowanych..
_______
cała jestem bałaganem.
~pannawangarda    24.09.2009 @16:43:37
ok ;D
i nie jestem małpką
;P
_______
z roomem przez live !
~grejfrutoowa    20.09.2009 @18:38:56
jestem na gg. może mi coś doradzisz
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~grejfrutoowa    20.09.2009 @18:28:59
a mężczyzn nie rozumiem. ani trochę.
_______
Łączę w sobie przeciwieństwa.

http://www.grejfrutoowa.web-album.org
~bearfoot    02.09.2009 @21:43:30
Dziękuję
~sus3    02.09.2009 @20:38:48
domyslilem sie ze nie z sylwka ale w sumie na sylwku tylko mialem okazje robic zdjecia xD hah ale nie dalem rady
~Landryn    01.09.2009 @21:16:25
jak na 32 lata, nie uważasz, że nie wyrósł z nawyków z przedszkola? xD
~Landryn    01.09.2009 @21:09:21
nie przejmuj się tym tępym idiotą
~fanzek    01.09.2009 @21:05:04
masz racje :P
~sus3    01.09.2009 @20:52:33
dziękuje
~dalekadrogadodomu    23.08.2009 @15:43:11
Ja też.;D
_______
Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył.
~dlab    13.08.2009 @12:53:58
Nie ma za co
_______
Dziękuje i zapraszam do siebie.
Nie znasz się? NIE OCENIAJ! Nie oceniaj z wdzięczności!
Zapraszam Panów do grupy: Men'sHealth http://www.digart.pl/grupy/9241/MensHealth
~dalekadrogadodomu    13.08.2009 @12:42:32
ta, ale jakość... bez komentarza.... xd
_______
Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył.
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt